Det kan se ut som du har skrudd av JavaScript i nettleseren din. Vi har pr�vd � tilpasse siden for bruk uten JavaScript, men det vil dessverre resultere i noe redusert funksjonalitet

Hopp til hovedinnhold
20. mai - 03. juni 2020

Refusjon av billetter

Kampen mot koronaviruset betyr at årets festspill ikke kan gjennomføres slik som planlagt. Festspillene i Bergen kansellerer alle reservasjoner og refunderer kjøpte billetter. 

Vi er nå i gang med å refundere billetter. Vanlig behandlingstid for refusjon er 7 arbeidsdager, men det kan ta inntil 8 uker. Merk at fremgangsmåte varierer ut i fra hvor du kjøpte billettene dine. 

Festspillenes nettbutikk

  • Dersom du har kjøpt billettene via Festspillenes nettbutikk, tilbakeføres beløpet direkte til kortet som ble benyttet. Eventuelle ekspedisjons- og forsendelsesgebyr blir ikke refundert.
  • Du behøver ikke ta kontakt med oss eller fylle ut skjemaet under.

Billettluken i Grieghallen

  • Dersom du har kjøpt billettene i billettluken i Grieghallen, refunderer vi til kontonummeret du sender inn via skjemaet nederst på denne siden. Eventuelle ekspedisjons- og forsendelsesgebyr blir ikke refundert.
  • Vi ber om at du sender oss kontonummer så snart som mulig og innen 20. mai.
  • Det er til god hjelp for oss om du oppgir ordrenummer og/eller kundenummer i skjemaet. For papirbilletter finner du ordrenummer øverst i høyre hjørne og kundenummeret under navnet ditt. For billetter tilsendt på e-post finner du både ordrenummer og kundenummer i ordrebekreftelsen.

For billetter kjøpt i Grieghallens billettkontor:

SPØRSMÅL?

Ta gjerne kontakt via chatten, billett@fib.no eller sosiale medier. Vi ber om forståelse for at det kan ta litt tid å få svar.

GAVEKORT

Utstedte gavekort får automatisk forlenget utløpsdato og er nå gyldige til 01. mai 2021.

GI DET VIDERE

Billettgaver til Gi det videre-prosjektet overføres til neste års festival.

VIL DU STØTTE FESTSPILLENE?

Alle gaver til Festspillene går til kunstneriske prosjekter i 2020 eller 2021.

Les mer om Festspillenes gaveordning her.

Samtale

Koblet til chatbot
Hei! Ingen festspillansatte er tilgjengelige, men kanskje jeg kan hjelpe?
Hei! Jeg er Festspillenes chatbot. Hva kan jeg hjelpe deg med?

Takk for praten!

Hei! Kan vi hjelpe deg med noe?