Det kan se ut som du har skrudd av JavaScript i nettleseren din. Vi har pr�vd � tilpasse siden for bruk uten JavaScript, men det vil dessverre resultere i noe redusert funksjonalitet

Hopp til hovedinnhold
22. mai - 05. juni 2019

Logo og visuell profil

Visuell identitet 

Festspillenes visuelle profil, utviklet av Anti Bergen i 2013, har vunnet de mest prestisjetunge designprisene i verden (se under). Designet er stramt og minimalistisk, men innbyr samtidig til lek. Utgangspunktet er musikkens strukturer og bestanddelene er mønstre og farger, lekt og bygd rundt den stiliserte logo-F-en.

Den Gyldne Hane 
4 gull + hedersprisen

Gullblyanten 
1 gull + 1 sølv

Merket for god design, Norsk Designråd 
Merket for god design + nominasjon til hedersprisen

Art Directors Club 
2 gull

European Design Awards 
Best of show (Hedersprisen/Grand Prix) + 1 gull

One Show 
1 gull

Cannes Lions 
1 Grand Prix

Red Dot 
Best of the best + Grand Prix

Visuelt 2014 
2 gull

Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies). Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.

Avslå

Samtale

Koblet til chatbot
Du snakker nå med en chatbot. For å snakke med en festspillansatt, klikk på knappen i toppen av dette vinduet.
Hei! Jeg er Festspillenes chatbot. Hva kan jeg hjelpe deg med?

Takk for praten!

Hei! Kan vi hjelpe deg med noe?